Prikupljanje bodova u studiju učenja na daljinu vrši se na sljedeći način:
1. Test 1…………………………………………………..30 bodova
2. Test 2…………………………………………………..30 bodova
3. Seminarski rad ili esej (case study)…………30 bodova
4. Prezentacija seminarskog rada……………….5 bodova
5. Prisustvo uvodnom predavanju………………5 bodova
____________________
UKUPNO: 100 bodova
Test I – sadrži trideset pitanja iz prvih 50 % gradiva, a svaki uspješan i ispravan odgovor donosi po jedan bod, s tim da nema negativnih bodova za netočne odgovore.
Test II – sadrži trideset pitanja iz drugih 50 % gradiva, a svaki uspješan i ispravan odgovor donosi po jedan bod, s tim da nema negativnih bodova za netočne odgovore.
Student na oba testa mora osvojiti minimalno 30 bodova (oba testa kumulativno) kako bi imao pravo kumulirati bodove iz drugih aktivnosti za prolaznu ocjenu. Pitanja u testovima se postavljaju iz knjige koja je obavezna literatura za taj predmet.
Za seminarski rad ili esej (case study) dodjeljuje se od 0-30 bodova. Rad se piše i radi u skladu sa uputstvima objavljenim na web stranici. Predmetni nastavnik je dužan uz koordinaciju sa višim asistentom/asistentom odlučiti da li se na predmetnom kolegiju omogućava studentima pisanje seminarskog rada ili eseja (case study), i to isključivo određuju u zavisnosti od predmetne građe koju taj predmet obrađuje.
Usmena prezentacija seminarskog rada organizira se u okviru dva termina, i to poslije pisanja testa II ili neposredno nakon popravnih testova. Ukoliko student nije zadovoljan sa osvojenim bodovima može ih samoinicijativno poništiti i pristupiti popravnom ispitu – kao i u vezi seminarskog rada ili eseja (case studya). Svi popravni ispiti se moraju završiti do kraja trajanja nastave i polaganja testova iz tog predmeta. Sustav treba omogućiti studentima obavljanje svih nastavnih i statusnih radnji s udaljene lokacije izuzev pisanja testa 1 i testa 2, koji se obavlja u službenim prostorijama Sveučilišta/Univerziteta, kao i popravni test. Kod poništavanja testova ili seminarskih radova ranije osvojeni bodovi se brišu, a studentu se dodaju novoosvojeni bodovi – nema kumulacije bodova. U rujanskom/septembarskom i listopadskom/oktobarskom roku ispiti se polažu u cijelosti prema naprijed navedenim točkama. U rujanskom/septembarskom i listopadskom/oktobarskom roku student iznimno i samo u opravdanim slučajevima, koji su dokumentirani, a koji je prikupljanjem bodova u redovitom procesu, može pristupiti (nastaviti) prikupljanje bodova po elementima koje nije ostvario, s tim da mu se ranije prikupljeni bodovi priznaju.
Ocjenjivanje studenata vrši se u skladu sa brojem prikupljenih bodova a kako slijedi:
ECTS OCJENE |
OCJENA |
BROJ BODOVA |
OPISNA OCJENA |
F,FX |
5 |
0-54 |
Nedovoljan, potrebno znatno više rada |
E |
6 |
55-64 |
Dovoljan,zadovoljava minimalne kriterije |
D |
7 |
65-74 |
Zadovoljavajući,općenito dobar,ali sa značajnim nedostcima |
C |
8 |
75-84 |
Dobar,prosječan s primjetnim greškama |
B |
9 |
85-94 |
Vrlo dobar, iznad prosjeka, sa ponekom greškom |
A |
10 |
95-100 |
Izvrstan, izuzetan uspjeh sa neznatnim greškama |
Za strani jezik težište se stavlja na komunikacijske vještine i retoričke sposobnosti studenata i sukladno tome primjenjuje se sljedeći sustav ocjenjivanja:
1.TEST – ukupno gradivo 0-50 bodova
2.VJEŽBE – usmena prezentacija teme iz struke 0-20 bodova
3.KOMUNIKACIJSKE SPOSOBNOSTI (čitanje, prijevod i razgovor o tekstu iz uže struke) 0-30 bodova
____________________
UKUPNO 0-100 bodova
Student ne mora osvojiti minimalno 30 bodova iz testa da bi imao pravo kumulirati bodove iz drugih aktivnosti za prolaznu ocjenu.