ODRŽANA RADIONICA “DIGITALNI MARKETING U PRAKSI“, 22.2.2024.
Na početku je učesnike i profesore pozdravila i zahvalila se na interesovanju dekanesa Fakulteta poslovne ekonomije, prof.dr.sc. Jamila Jaganjac.
Prof.dr.sc. Darijo Jerković je dao par uvodnih napomena o digitalnom marketingu.
Voditelji radionice bili su Mišo Mlakić, dipl.ing., specijaliziran za oblast digitalnog marketinga – “Digitalni spartanac“ i Matea Đotlo, voditelj marketinga u poduzeću Ovnak d.o.o. Vitez.
Učesnici, učenici Mješovite srednje ekonomsko ugostiteljske škole Travnik, Srednje škole Vitez, Mješovite srednje tehničke škole Travnik, te učenici Katoličkog školskog centra “Petar Barbarić“ Travnik su imali zadatak izraditi objavu za društvene mreže, koristeći alat Canva.
Proizvod koji su promovirali bio je PROPOLIS SET, novi proizvod kompanije Ovnak d.o.o.
Učesnici su svojim glasovima odabrali tri najbolja rada, koja su nagrađena simboličnim poklonima.
Ovim putem se zahvaljujemo voditeljima radionice kao i učenicima i njihovim mentorima na učešću, te se nadamo da ćemo im ispuniti želju i uskoro organizirati slične aktivnosti.