• UPIS 2022
  • UISBAX
  • Webmail
  • KONTAKT
  • Bosanski
  • English
Sveučilište / Univerzitet "VITEZ"Sveučilište / Univerzitet "VITEZ"
  • O nama
    • O Sveučilištu/Univerzitetu
    • Upravljačko tijelo Sveučilišta
      • Rektorat
      • Senat
      • Upravni odbor
      • Članovi upravljačke strukture
      • Stručne službe
    • Biblioteka
    • Centar za kvalitet
    • Institut Sveučilišta
      • O Institutu
      • Centar za cjeloživotno učenje
        • KONTINUIRANA PROFESIONALNA EDUKACIJA (KPE)
        • Teme za poduzeća
        • IT treninzi
        • Strani jezici
        • Zdravlje
        • Instruktivna nastava za polaganje pravosudnog ispita
        • Kreativne radionice
        • Obuka kandidata za računovodstvene profesije
          • Program za polaganje ispita za Ovlaštenog revizora
          • Program za polaganje ispita za Ovlaštenog računovođu
          • Program za polaganje ispita za Ovlaštenog računovodstvenog tehničara
      • Projekti i novosti na Institutu
    • ALUMNI
  • Studiji
    • Zašto studirati na Sveučilištu
    • Ciklusi i načini studiranja
    • Pravila studiranja
    • Cijene školarine i ostale naknade
    • Studentski parlament
    • Studentska himna
  • Dokumenti
    • Odluke
    • Zapisnici
    • Normativna akta
    • Uputstva
    • Rješenje o akreditaciji
    • Strategije
      • Strategija Sveučilišta/Univerziteta
      • Strategija naučne djelatnosti
      • Strategija međunarodne saradnje
      • Strategija izdavaštva
      • Strategija odnosa sa javnošću
  • Naučno-istraživački rad
    • Konferencije
      • CIRCLE INTERNATIONAL CONFERENCE
        • CIRCLE 2022
        • CIRCLE 2021
        • CIRCLE 2019
        • CIRCLE 2018
      • Studentska konferencija SKEI
        • SKEI 2022
        • SKEI 2021
        • SKEI 2020
        • SKEI 2019
        • SKEI 2018
        • SKEI 2017
        • SKEI 2016
      • FIRA
        • Konferencija FIRA 2021
        • Konferencija FIRA 2020
        • Konferencija FIRA 2019
    • Publikacije
      • Zbornik radova Fakulteta informacionih tehnologija
      • Zbornik radova Fakulteta poslovne ekonomije
      • Publikacije Fakulteta zdravstvenih studija
      • Zbornik radova Pravnog fakulteta
      • Zbornik radova Međunarodne konferencije FIRA
      • SKEI – MEĐUNARODNI INTERDISCIPLINARNI ČASOPIS
      • ČASOPIS EKONOMSKA TEORIJA I PRAKSA
  • Međunarodna saradnja
    • Ured za međunarodnu saradnju
    • Partnerske institucije i projekti
    • Erasmus+
  • INTERNATIONAL STUDIES
  • Fakultet informacionih tehnologija
  • Fakultet poslovne ekonomije
  • Fakultet zdravstvenih studija
  • Pravni fakultet
  • O nama
    • O Sveučilištu/Univerzitetu
    • Upravljačko tijelo Sveučilišta
      • Rektorat
      • Senat
      • Upravni odbor
      • Članovi upravljačke strukture
      • Stručne službe
    • Biblioteka
    • Centar za kvalitet
    • Institut Sveučilišta
      • O Institutu
      • Centar za cjeloživotno učenje
        • KONTINUIRANA PROFESIONALNA EDUKACIJA (KPE)
        • Teme za poduzeća
        • IT treninzi
        • Strani jezici
        • Zdravlje
        • Instruktivna nastava za polaganje pravosudnog ispita
        • Kreativne radionice
        • Obuka kandidata za računovodstvene profesije
          • Program za polaganje ispita za Ovlaštenog revizora
          • Program za polaganje ispita za Ovlaštenog računovođu
          • Program za polaganje ispita za Ovlaštenog računovodstvenog tehničara
      • Projekti i novosti na Institutu
    • ALUMNI
  • Studiji
    • Zašto studirati na Sveučilištu
    • Ciklusi i načini studiranja
    • Pravila studiranja
    • Cijene školarine i ostale naknade
    • Studentski parlament
    • Studentska himna
  • Dokumenti
    • Odluke
    • Zapisnici
    • Normativna akta
    • Uputstva
    • Rješenje o akreditaciji
    • Strategije
      • Strategija Sveučilišta/Univerziteta
      • Strategija naučne djelatnosti
      • Strategija međunarodne saradnje
      • Strategija izdavaštva
      • Strategija odnosa sa javnošću
  • Naučno-istraživački rad
    • Konferencije
      • CIRCLE INTERNATIONAL CONFERENCE
        • CIRCLE 2022
        • CIRCLE 2021
        • CIRCLE 2019
        • CIRCLE 2018
      • Studentska konferencija SKEI
        • SKEI 2022
        • SKEI 2021
        • SKEI 2020
        • SKEI 2019
        • SKEI 2018
        • SKEI 2017
        • SKEI 2016
      • FIRA
        • Konferencija FIRA 2021
        • Konferencija FIRA 2020
        • Konferencija FIRA 2019
    • Publikacije
      • Zbornik radova Fakulteta informacionih tehnologija
      • Zbornik radova Fakulteta poslovne ekonomije
      • Publikacije Fakulteta zdravstvenih studija
      • Zbornik radova Pravnog fakulteta
      • Zbornik radova Međunarodne konferencije FIRA
      • SKEI – MEĐUNARODNI INTERDISCIPLINARNI ČASOPIS
      • ČASOPIS EKONOMSKA TEORIJA I PRAKSA
  • Međunarodna saradnja
    • Ured za međunarodnu saradnju
    • Partnerske institucije i projekti
    • Erasmus+
  • INTERNATIONAL STUDIES
  • Fakultet informacionih tehnologija
  • Fakultet poslovne ekonomije
  • Fakultet zdravstvenih studija
  • Pravni fakultet

Novosti

  • Home
  • Novosti
  • K O N K U R S za izbor akademskog osoblja u naučnonastavna zvanja

K O N K U R S za izbor akademskog osoblja u naučnonastavna zvanja

  • Objavio/la Website Admin
  • Kategorija Novosti
  • Datum 08/11/2018

Na osnovu Odluke Senata od 03.11.2018.godine, Sveučilište/Univerzitet „VITEZ“ raspisuje

K O N K U R S

za izbor akademskog osoblja u naučnonastavna zvanja

 

I    FAKULTET POSLOVNE EKONOMIJE,  za sljedeće uže naučne oblasti:

  1. Ekonomija, 1 suradnik u zvanje asistent/viši asistent
  2. Računovodstvo i revizija, 1 nastavnik u zvanje docent
  3. Marketing, 2 suradnika u zvanje asistent/viši asistent
  4. Menadžment, 1 nastavnik u zvanje docent
  5. Financije, 1 suradnik  u zvanje asistent/viši asistent

II   FAKULTET INFORMACIJSKIH TEHNOLOGIJA, za sljedeće uže naučne oblasti:

  1. Računarske nauke, 1 nastavnik u zvanje vanredni profesor (napredovanje)

III  FAKULTET PRAVNIH NAUKA, za sljedeće uže naučne oblasti:

  1. Građansko pravo, 1 suradnik u zvanje viši asistent (napredovanje)

IV   FAKULTET ZDRAVSTVENIH STUDIJA, za sljedeće uže naučne oblasti:

  1. Hirurgija, 1 nastavnik u zvanje vanredni profesor (napredovanje)
  2. Anatomija i morfologija, 1 suradnik u zvanje asistent/viši asistent

 

  1. Uz prijavu na Konkurs (sa naznakom Fakulteta, smjera, uže naučne oblasti za koju ste zainteresirani), kandidati prilažu dokaze da ispunjavaju minimalne uvjete za izbor  akademskog osoblja u naučnonastavna zvanja na visokoškolskoj ustanovi sukladno čl.84., Zakona o visokom obrazovanju SBK/KSB (Službene novine SBK/KSB, broj 4/13) i čl. 5  Pravilnika o akademskim zvanjima Sveučilišta/Univerzitet „VITEZ“.

Uz prijavu na Konkurs za izbor akademskog osoblja u naučnonastavna zvanja, svi kandidati  prilažu:

  • CV u elektronskoj i štampanoj formi;
  • CIPS potvrdu prebivališta;
  • diplomu prvog, drugog i trećeg ciklusa studija u zavisnosti od zvanja (ovjerene kopije).
  • za asistente Uvjerenje o postignutim ocjenama sa prvog ciklusa studija (240 ECTS i prosjek 8 ili 3,5) ovjerena kopija;
  • spisak objavljenih radova sa naznakom autorstva ili koautorstva (u elektronskoj i štampanoj formi);
  • naziv publikacije gdje je rad objavljen;
  • tekst objavljenih naučnih radova;
  • dokazi da su radovi, knjige, projekt, patent ili originalna metoda i drugo objavljeni;
  • dokumenti o znanju jezika, rada na računaru i drugim dokazima relevantnim za izbor;
  • rješenje o nostrifikaciji diplome ako je ista stečena u inostranstvu (ovjerena kopija);
  • za vanredne profesore dokaz o izvedenom mentorstvu kandidata na II ciklusu;
  • za redovne profesore dokaz o izvedenom mentorstvu kandidata na II i III ciklusu.

Sve dokumente/materijale, skupa sa Prijavom na konkurs, potrebno je dostaviti i skenirane na CD-u.

  1. Prijave na Konkurs sa dokumentima mogu se predati na Protokol Sveučilišta/Univerziteta „VITEZ“ Vitez ili preporučenom poštom na adresu: Sveučilište/Univerzitet „VITEZ“, Školska 23, 72270 Travnik, u roku od 10 dana od dana objavljivanja u dnevnim novinama, sa  naznakom –Prijava na Konkurs za izbor u zvanja.

 Nepotpune i neblagovremene prijave se ne razmatraju.

  1. Dokumenti se ne vraćaju.
  2. Više informacija o predmetima sadržanim u okviru užih i širih naučnih oblasti možete naći u Odluci o utvrđivanju naučnih oblasti Sveučilišta/Univerziteta „VITEZ“,  na http://unvi.edu.ba/dokumenti/normativna-akta
  1. Sve informacije u vezi sa Konkursom mogu se dobiti telefonom na br. 030/509-752 (Marija Ripa, referent za  izbor i unapređenje profesora i asistenata) ili e-mail: marija.ripa@unvi.edu.ba
  • Podijeli
Website Admin

Prethodni

POSJET 41. MEĐUNARODNOM SAJMU KNJIGA I UČILA „INTERLIBER“ ZAGREB, 13 – 18. 11. 2018.
08/11/2018

Slijedeći

Zavod za javno zdravstvo organizira predavanje u povodu Svjetskog dana borbe protiv dijabetesa
09/11/2018

Pročitajte još

  • Obavijest
    Obavijest
    5 August, 2022
  • Acip
    SVJETSKI DAN MEĐUNARODNE PRAVDE & PROJEKTI Pravnog fakulteta Sveučilišta/Univerziteta “VITEZ”
    21 Juli, 2022
  • Sastanak
    Sastanak predstavnika Univerziteta u Travniku, Internacionalnog univerziteta Travnik i Sveučilišta/Univerziteta “VITEZ”
    20 Juli, 2022

Najnovije

Obavijest
05avg2022
SVJETSKI DAN MEĐUNARODNE PRAVDE & PROJEKTI Pravnog fakulteta Sveučilišta/Univerziteta “VITEZ”
21jul2022
Sastanak predstavnika Univerziteta u Travniku, Internacionalnog univerziteta Travnik i Sveučilišta/Univerziteta “VITEZ”
20jul2022

Pretraga

Univerzitet Vitez

Sveučilište/Univerzitet “VITEZ” je akreditirana visokoškolska ustanova u privatnom vlasništvu, sa sjedištem u Srednjobosanskom kantonu - Kantonu Središnja Bosna.

  • Školska 23, 72270, Travnik, BiH
  • +387 30 509 750
  • info@unvi.edu.ba

BROJEVI ŽIRO-RAČUNA SVEUČILIŠTA/UNIVERZITETA "VITEZ"

Sparkasse Banka 199 052 007 694 9321

ProCredit Banka 194 111 176 800 0176

Pratite nas na društvenim mrežama

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Youtube

Sveučilište / Univerzitet VITEZ