• UPIS 2022
  • UISBAX
  • Webmail
  • KONTAKT
Sveučilište / Univerzitet "VITEZ"Sveučilište / Univerzitet "VITEZ"
  • O nama
    • O Sveučilištu/Univerzitetu
    • Upravljačko tijelo Sveučilišta
      • Rektorat
      • Senat
      • Upravni odbor
      • Članovi upravljačke strukture
      • Stručne službe
    • Biblioteka
    • Centar za kvalitet
    • Institut Sveučilišta
      • O Institutu
      • Centar za cjeloživotno učenje
        • KONTINUIRANA PROFESIONALNA EDUKACIJA (KPE)
        • Teme za poduzeća
        • IT treninzi
        • Strani jezici
        • Zdravlje
        • Instruktivna nastava za polaganje pravosudnog ispita
        • Kreativne radionice
        • Obuka kandidata za računovodstvene profesije
          • Program za polaganje ispita za Ovlaštenog revizora
          • Program za polaganje ispita za Ovlaštenog računovođu
          • Program za polaganje ispita za Ovlaštenog računovodstvenog tehničara
      • Projekti i novosti na Institutu
    • ALUMNI
  • Studiji
    • Zašto studirati na Sveučilištu
    • Ciklusi i načini studiranja
    • Pravila studiranja
    • Cijene školarine i ostale naknade
    • Studentski parlament
    • Studentska himna
  • Dokumenti
    • Odluke
    • Zapisnici
    • Normativna akta
    • Uputstva
    • Rješenje o akreditaciji
    • Strategije
      • Strategija Sveučilišta/Univerziteta
      • Strategija naučne djelatnosti
      • Strategija međunarodne saradnje
      • Strategija izdavaštva
      • Strategija odnosa sa javnošću
  • Naučno-istraživački rad
    • Konferencije
      • CIRCLE INTERNATIONAL CONFERENCE
        • CIRCLE 2023
        • CIRCLE 2022
        • CIRCLE 2021
        • CIRCLE 2019
        • CIRCLE 2018
      • Studentska konferencija SKEI
        • SKEI 2023
        • SKEI 2022
        • SKEI 2021
        • SKEI 2020
        • SKEI 2019
        • SKEI 2018
        • SKEI 2017
        • SKEI 2016
      • FIRA
        • Konferencija FIRA 2021
        • Konferencija FIRA 2020
        • Konferencija FIRA 2019
    • Publikacije
      • Zbornik radova Fakulteta informacionih tehnologija
      • Zbornik radova Fakulteta poslovne ekonomije
      • Publikacije Fakulteta zdravstvenih studija
      • Zbornik radova Pravnog fakulteta
      • Zbornik radova Međunarodne konferencije FIRA
      • SKEI – MEĐUNARODNI INTERDISCIPLINARNI ČASOPIS
      • ČASOPIS EKONOMSKA TEORIJA I PRAKSA
  • Međunarodna saradnja
    • Ured za međunarodnu saradnju
      • Pozivi
    • Partnerske institucije i projekti
    • Erasmus+
  • INTERNATIONAL STUDIES
  • Fakultet informacionih tehnologija
  • Fakultet poslovne ekonomije
  • Fakultet zdravstvenih studija
  • Pravni fakultet
  • O nama
    • O Sveučilištu/Univerzitetu
    • Upravljačko tijelo Sveučilišta
      • Rektorat
      • Senat
      • Upravni odbor
      • Članovi upravljačke strukture
      • Stručne službe
    • Biblioteka
    • Centar za kvalitet
    • Institut Sveučilišta
      • O Institutu
      • Centar za cjeloživotno učenje
        • KONTINUIRANA PROFESIONALNA EDUKACIJA (KPE)
        • Teme za poduzeća
        • IT treninzi
        • Strani jezici
        • Zdravlje
        • Instruktivna nastava za polaganje pravosudnog ispita
        • Kreativne radionice
        • Obuka kandidata za računovodstvene profesije
          • Program za polaganje ispita za Ovlaštenog revizora
          • Program za polaganje ispita za Ovlaštenog računovođu
          • Program za polaganje ispita za Ovlaštenog računovodstvenog tehničara
      • Projekti i novosti na Institutu
    • ALUMNI
  • Studiji
    • Zašto studirati na Sveučilištu
    • Ciklusi i načini studiranja
    • Pravila studiranja
    • Cijene školarine i ostale naknade
    • Studentski parlament
    • Studentska himna
  • Dokumenti
    • Odluke
    • Zapisnici
    • Normativna akta
    • Uputstva
    • Rješenje o akreditaciji
    • Strategije
      • Strategija Sveučilišta/Univerziteta
      • Strategija naučne djelatnosti
      • Strategija međunarodne saradnje
      • Strategija izdavaštva
      • Strategija odnosa sa javnošću
  • Naučno-istraživački rad
    • Konferencije
      • CIRCLE INTERNATIONAL CONFERENCE
        • CIRCLE 2023
        • CIRCLE 2022
        • CIRCLE 2021
        • CIRCLE 2019
        • CIRCLE 2018
      • Studentska konferencija SKEI
        • SKEI 2023
        • SKEI 2022
        • SKEI 2021
        • SKEI 2020
        • SKEI 2019
        • SKEI 2018
        • SKEI 2017
        • SKEI 2016
      • FIRA
        • Konferencija FIRA 2021
        • Konferencija FIRA 2020
        • Konferencija FIRA 2019
    • Publikacije
      • Zbornik radova Fakulteta informacionih tehnologija
      • Zbornik radova Fakulteta poslovne ekonomije
      • Publikacije Fakulteta zdravstvenih studija
      • Zbornik radova Pravnog fakulteta
      • Zbornik radova Međunarodne konferencije FIRA
      • SKEI – MEĐUNARODNI INTERDISCIPLINARNI ČASOPIS
      • ČASOPIS EKONOMSKA TEORIJA I PRAKSA
  • Međunarodna saradnja
    • Ured za međunarodnu saradnju
      • Pozivi
    • Partnerske institucije i projekti
    • Erasmus+
  • INTERNATIONAL STUDIES
  • Fakultet informacionih tehnologija
  • Fakultet poslovne ekonomije
  • Fakultet zdravstvenih studija
  • Pravni fakultet

Novosti

  • Home
  • Novosti
  • JAVNI POZIV NEZAPOSLENIM OSOBAMA ZA PRIJAVU UČEŠĆA U PROGRAMU OBUKE I STRUČNOG USAVRŠAVANJA ZA NJEGOVATELJE/ICE U SBK/KSB

JAVNI POZIV NEZAPOSLENIM OSOBAMA ZA PRIJAVU UČEŠĆA U PROGRAMU OBUKE I STRUČNOG USAVRŠAVANJA ZA NJEGOVATELJE/ICE U SBK/KSB

  • Objavio/la Website Admin
  • Kategorija Novosti
  • Datum 06/12/2022

Sveučilište/Univerzitet “VITEZ“, u okviru projekta “SARADNJOM DO BOLJE KONKURENTNOSTI – SBK“ koji realizuje Lokalno partnerstvo za zapošljavanje SBK/KSB (LPZ SBK) uz podršku Evropske unije i Međunarodne organizacije rada u BiH, poziva nezaposlene osobe sa evidencije Službe za zapošljavanje SBK/KSB za prijavu učešća u programu obuke i stručnog usavršavanja za njegovatelje/ice u SBK/KSB.

U okviru Projekta planirano je provođenje obuke za minimalno 30 nezaposlenih lica prijavljenih na evidenciji Zavoda za zapošljavanje SBK/KSB.

Obuka će biti realizovana u Travniku po programu osposobljavanja koji je odobren od Ministarstva obrazovanja, nauke, kulture i sporta SBK/KSB. Obuka uključuje teorijski i praktični dio (120 sati ukupno) i potpuno je besplatna za sve učesnike sa pokrivenim troškovima prijevoza i ishrane tokom obuke. Svi izabrani polaznici/e će biti na vrijeme informisani o mjestu i vremenu održavanja obuke.

Osim opštih ciljeva, znanja, vještina i stavova za lični razvoj i dalje učenje, ovaj obrazovni program polaznicima omogućava sticanje praktičnih i teoretskih znanja i vještina za obavljanje poslova njegovatelja starijih i nemoćnih osoba, ali i ostalih osoba kojima je potrebna zdravstvena briga u njihovim domovima. Kroz program, polaznicima će biti omogućeno:

  • sticanje temeljnih opšteobrazovnih znanja;
  • sticanje znanja i vještina u području zdravstvene njege na nivou njegovatelja;
  • sticanje sposobnosti pružanja usluga bazične njege i pomoći, nadzora i praćenja, te uočavanja promjena kod korisnika njihovih usluga;
  • sticanje znanja i vještina za pomoć provođenja higijene, odijevanja, hranjenja, eliminacije i kretanja starije i nemoćne osobe;
  • razvijanje pozitivnog odnosa i ponašanja prema općenito svim bolesnicima s posebnim fokusom prema starijim i nemoćnim osobama;
  • sticanje lične odgovornosti u radu.

Kandidati/kinje koji uspješno završe obuku i stručno osposobljavanje će dobiti uvjerenje o osposobljavanju/certifikat i mogućnost zapošljavanja u partnerskim organizacijama.

Osobe zainteresirane za učešće u programu edukacije za njegovatelje/ice mogu se prijaviti putem namjenski dizajniranog Prijavnog obrasca. Obrazac možete preuzeti na ovom linku:

https://bit.ly/3UvYPrt

Uz popunjen prijavni obrazac obavezno je priložiti sljedeću dokumentaciju:

  • uvjerenje o državljanstvu (ne starije od 6 mjeseci);
  • izvod iz matične knjige rođenih;
  • CIPS obrazac;
  • diploma najvišeg završenog obrazovanja;
  • uvjerenje Službe za zapošljavanje SBK/KSB da se osoba nalazi na evidenciji za nezaposlene osobe

Navedeni dokumenti moraju biti original ili ovjerena kopija.

Prijava sa pratećom dokumentacijom mora biti podnesena do 15.01.2023. godine putem e-maila: kpe@unvi.edu.ba (Naslov poruke: Prijava na program obuke za njegovatelje/ice LPZ SBK) ili preporučeno poštom ili dostaviti direktno u Sveučilište/Univerzitet “VITEZ”, na adresu:

SVEUČILIŠTE/UNIVERZITET “VITEZ”

Školska 23, 72270 Travnik, BiH

(Prijava na program obuke za njegovatelje/ice LPZ SBK)

Nepotpune i neblagovremeno podnesene prijave neće se uzeti u razmatranje.

Ukoliko trebate dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte.

Projekat “SARADNJOM DO BOLJE KONKURENTNOSTI – SBK“ implementira Lokalno partnerstvo za zapošljavanje SBK/KSB (LPZ SBK) koga čine: Regionalna ekonomska zajednica „REZ“ d.o.o., Služba za zapošljavanje SBK/KSB, Ministarstvo za privredu SBK/KSB, Sveučilište/Univerzitet “VITEZ“, Srednja mješovita tehnička škola Travnik, Centar za edukaciju mladih CEM, Općina Vitez, Općina Novi Travnik, Općina Jajce, Općina Travnik, GS-TMT d.o.o. Travnik, A&F d.o.o. Jajce, MAKS d.o.o. Vitez i PU „Linija života“ Donji Vakuf.

Lokalno partnerstvo za zapošljavanje SBK/KSB je jedno od 20 partnerstava uspostavljenih u BiH u okviru projekta “Podrška Evropske unije lokalnim partnerstvima za zapošljavanje – Faza II” (LEP II), kojeg Evropska unija finansira s 4 miliona eura, a provodi Međunarodna organizacija rada (MOR). Ovaj projekat ima za cilj da kroz lokalna partnerstva za zapošljavanje doprinese poboljšanju zapošljavanja u lokalnim zajednicama i unaprijedi vještine i prilike za zapošljavanje osoba u nepovoljnom položaju na tržištu rada.

Za više informacija o projektu LEP II, posjetite www.partnerstvo.ba i kanale društvenih mreža (Instagram, Facebook, Twitter i YouTube).

  • Podijeli
Website Admin

Prethodni

Na Međunarodni dan volontera, 5.12., studenti Sveučilišta posjetili su Dom za socijalno – zdravstvenu zaštitu odraslih lica ''Naš Dom'' Travnik
06/12/2022

Slijedeći

EkonomijaDA 2023 - “Let's talk digital marketing“ 
06/12/2022

Pročitajte još

  • Webinar_1_23
    WEBINAR – kontinuirana edukacija računovođa, revizora i finansijskih radnika 26.01.2023.godine
    24 Januar, 2023
  • Skola_prakticnih_vjestina_sestrinstvo
    ŠKOLA PRAKTIČNIH VJEŠTINA U SESTRINSTVU
    19 Januar, 2023
  • FZS_4
    Posjeta studenata FZS kompaniji JKP “Bašbunar” Travnik
    17 Januar, 2023

Najnovije

WEBINAR – kontinuirana edukacija računovođa, revizora i finansijskih radnika 26.01.2023.godine
24jan2023
ŠKOLA PRAKTIČNIH VJEŠTINA U SESTRINSTVU
19jan2023
Posjeta studenata FZS kompaniji JKP “Bašbunar” Travnik
17jan2023

Pretraga

Univerzitet Vitez

Sveučilište/Univerzitet “VITEZ” je akreditirana visokoškolska ustanova u privatnom vlasništvu, sa sjedištem u Srednjobosanskom kantonu - Kantonu Središnja Bosna.

  • Školska 23, 72270, Travnik, BiH
  • +387 30 509 750
  • info@unvi.edu.ba

BROJEVI ŽIRO-RAČUNA SVEUČILIŠTA/UNIVERZITETA "VITEZ"

Sparkasse Banka 199 052 007 694 9321

ProCredit Banka 194 111 176 800 0176

Pratite nas na društvenim mrežama

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Youtube

Sveučilište / Univerzitet VITEZ