• Novosti
  • Događaji
  • Alumni
  • Erasmus+
  • CIRCLE 2021
  • International studies
  • Bosanski
  • English
Sveučilište / Univerzitet "VITEZ"Sveučilište / Univerzitet "VITEZ"
  • Početna
  • O nama
    • O Sveučilištu/Univerzitetu
      • Funkcionalne jedinice
      • Stručne službe
      • Zakonska osnova
      • Naučna djelatnost
      • Magistarski i doktorski studij
      • Makroorganizacija
      • Drugi o nama
      • Nastavnici
      • Rješenje o akreditaciji
    • Upravljačko tijelo Univerziteta
      • Rektorat
      • Senat
      • Upravni odbor
      • Članovi Senata
      • Članovi Upravnog odbora
      • Članovi upravljačke strukture
    • Fakulteti
      • Članice Univerziteta
      • Znanje nakon diplomiranja
      • Kompetencije studenata
    • Edukativni Centar
      • Uvodna riječ Rektora
      • Savjet
      • Plan Karijer centra
      • Plan edukativnog centra
      • Plan Alumni centra
    • Strategije
      • Strategija Sveučilišta/Univerziteta
      • Strategija naučne djelatnosti
      • Strategija međunarodne saradnje
      • Strategija izdavaštva
      • Strategija odnosa sa javnošću
    • Kvalitet studija
      • O centru
      • Zapisnici odbora za kvalitet
      • Anketni upitnici
      • Anketa o zadovoljstvu studenata
      • Rezultati anketiranja studenata
      • Radionice
      • Dokumenti centra za kvalitet
      • Anketa o korupciji
    • Institut Univerziteta
      • ČASOPIS EKONOMSKA TEORIJA I PRAKSA
      • Djelatnost instituta
      • Menadžment instituta
      • Savjet instituta
      • Saradnici instituta
      • Projekti
      • Seminari
        • Prodaja i tehnike prodaje
        • Menadžment i upravljanje
        • HRI kompanijski
        • Soft vještine
      • Novosti na institutu
      • Linkovi
    • Konferencije
      • Konferencije u najavi
        • SKEI 2019
        • EkonomijaDA 2019
      • Studentska konferencija SKEI
        • SKEI 2019
        • SKEI 2018
        • SKEI 2017
        • SKEI 2016
      • Konferencija FIRA 2020
      • Konferencija FIRA 2019
    • Centar za cjeloživotno učenje
      • KONTINUIRANA PROFESIONALNA EDUKACIJA (KPE)
      • Teme za poduzeća
      • IT treninzi
      • Strani jezici
      • Zdravlje
      • Instruktivna nastava za polaganje pravosudnog ispita
      • Kreativne radionice
      • Obuka kandidata za računovodstvene profesije
        • Program za polaganje ispita za Ovlaštenog revizora
        • Program za polaganje ispita za Ovlaštenog računovođu
        • Program za polaganje ispita za Ovlaštenog računovodstvenog tehničara
    • Međunarodna saradnja
    • Erasmus+
  • Fakulteti
    • Fakultet poslovne ekonomije
      • O Fakultetu
      • Nastavnici
      • Studijski programi
      • Nastavni plan i program
      • Pregled predmeta i Syllabusi
      • Godišnjak aktivnosti Fakulteta poslovne ekonomije
        • Godišnjak aktivnosti akademska 2019/2020
        • Godišnjak aktivnosti akademska 2018/2019
      • Uspješne karijere studenata
      • Bolonjski proces
      • Način bodovanja
      • Ocjenjivanje studenata
      • Pravila studiranja
      • Polaganje ispita
      • ECTS ocjenjivanje
      • Upis na studij
      • Raspored nastave FPE
      • Termini konsultacija – FPE
      • Kompetencije studenata
      • Svrha i ciljevi studija
      • Kome je studij namijenjen
      • Online nastava
      • Uputstva
      • Dokumentacija
    • Fakultet informacionih tehnologija
      • O Fakultetu
      • Nastavnici
      • Studijski programi
      • Pregled predmeta i Syllabusi
      • Bolonjski proces
      • Način bodovanja
      • Ocjenjivanje studenata
      • Pravila studiranja
      • Polaganje ispita
      • ECTS ocjenjivanje
      • Upis na studij
      • Nastavni plan
      • Raspored nastave
      • Termini konsultacija – FIT
      • Kompetencije studenata
      • Svrha i ciljevi studija
      • Online nastava
      • Uputstva
      • Dokumentacija
    • Pravni fakultet
      • O Fakultetu
      • Nastavnici
      • Studijski programi
      • Nastavni plan i program PF
      • Raspored nastave
      • Pravila studiranja_
      • Termini konsultacija – FPN
      • Pregled predmeta i Syllabusi
      • Bolonjski proces
      • Upis na studij
      • Način bodovanja
      • ECTS ocjenjivanje
      • Ocjenjivanje studenata
      • Polaganje ispita
      • Kompetencije studenata
      • Svrha i ciljevi studija
      • Kome je studij namijenjen
      • Online nastava
      • Uputstva
      • Dokumentacija
    • Fakultet zdravstvenih studija
      • O Fakultetu
      • Nastavnici
      • Pregled predmeta i Syllabusi
      • Nastavni plan
      • Raspored nastave
      • Termini konsultacija – FZS
      • Studijski programi
      • Bolonjski proces
      • Ocjenjivanje studenata
      • ECTS ocjenjivanje
      • Upis na studij
      • Pravila studiranja
      • Način bodovanja
      • Polaganje ispita
      • Kompetencije studenata
      • Svrha i ciljevi studija
      • Kome je studij namijenjen
      • Online nastava
      • Hipokratova zakletva
      • Uputstva
      • Dokumentacija
      • Publikacije
  • Studiji
    • Osnovni studij
      • Uvodne napomene Rektora
      • Znanje nakon diplomiranja
      • Upis na studij
      • Pravila studiranja
      • Način bodovanja
      • Ocjenjivanje studenata
      • Polaganje ispita
      • Pravilnik o titulama
    • Magistarski studij
      • Znanje nakon magistriranja
      • Studijski programi
      • Ko može upisati
      • Pravila studiranja
      • Nastavni plan i program
      • Pregled predmeta
      • Bodovanje i ocjenjivanje
      • Novi studijski programi
      • Protokol odbrane magistarskog
      • E-learning sistem
      • Rasporedi nastave
      • Procedura prijave magistarskog rada
      • Rokovnik polaganja ispita
      • Kontakt
    • Doktorski studij
      • Znanje nakon doktoriranja
      • Studijski programi
      • Ko može upisati
      • Pravila studiranja doktorski studij
      • Mentor
      • Nastavni plan i program
      • Primjer predmeta
      • Pregled predmeta
      • Dokumenti
      • Kontakt
    • Studij na daljinu
      • Osnovni pojmovi o DL
      • Ko može studirati na DL
      • Organizacija studija
      • Nastavni plan
      • Metrika studija
      • Bodovanje i ocjenjivanje
      • Tehnika nastave i polaganja
      • Pristup DL sistemu
      • Kontakt/Stručne službe
  • Dokumenti i publikacije
    • Odluke
    • Zapisnici
    • Normativna akta
    • Uputstva
    • Instrukcije
    • Publikacije
    • Nostrificirane diplome
    • Diploma
  • Za studente
    • Zašto studirati na Univerzitetu
    • Cijene školarine i ostale naknade
    • Studiranje kroz praksu
      • Praksa u Bosni i Hercegovini
        • Pripremna praktična nastava
        • Praksa tokom studiranja
      • Učešće na stručnim i naučnim konferencijama
      • Erasmus+ razmjena studenata
      • Drugi vidovi suradnje
    • Studentska konferencija SKEI
      • SKEI 2021
      • SKEI 2020
      • SKEI 2019
      • SKEI 2018
      • SKEI 2017
      • SKEI 2016
    • EkonomijaDA
      • EkonomijaDA 2018
      • EkonomijaDA 2019
      • EkonomijaDA 2020
      • EkonomijaDA 2021
    • Studentski parlament
    • Prava i odgovornosti studenata
    • Informacioni paketi
    • Studentski vodiči
    • Studentska himna
    • ANSA
      • Odluka o formiranju
      • Grb i naziv kluba
      • Savjet ANSA
      • Plan aktivnosti
    • ALUMNI
      • Ciljevi i aktivnosti
      • Članovi
      • Dokumenti asocijacije
      • Plan Alumni centra
      • Kontakt
  • eServisi
    • Studentski informacioni sistem ( UISBAX )
    • Webmail 365
    • Biblioteka
    • Kontakt
  • Početna
  • O nama
    • O Sveučilištu/Univerzitetu
      • Funkcionalne jedinice
      • Stručne službe
      • Zakonska osnova
      • Naučna djelatnost
      • Magistarski i doktorski studij
      • Makroorganizacija
      • Drugi o nama
      • Nastavnici
      • Rješenje o akreditaciji
    • Upravljačko tijelo Univerziteta
      • Rektorat
      • Senat
      • Upravni odbor
      • Članovi Senata
      • Članovi Upravnog odbora
      • Članovi upravljačke strukture
    • Fakulteti
      • Članice Univerziteta
      • Znanje nakon diplomiranja
      • Kompetencije studenata
    • Edukativni Centar
      • Uvodna riječ Rektora
      • Savjet
      • Plan Karijer centra
      • Plan edukativnog centra
      • Plan Alumni centra
    • Strategije
      • Strategija Sveučilišta/Univerziteta
      • Strategija naučne djelatnosti
      • Strategija međunarodne saradnje
      • Strategija izdavaštva
      • Strategija odnosa sa javnošću
    • Kvalitet studija
      • O centru
      • Zapisnici odbora za kvalitet
      • Anketni upitnici
      • Anketa o zadovoljstvu studenata
      • Rezultati anketiranja studenata
      • Radionice
      • Dokumenti centra za kvalitet
      • Anketa o korupciji
    • Institut Univerziteta
      • ČASOPIS EKONOMSKA TEORIJA I PRAKSA
      • Djelatnost instituta
      • Menadžment instituta
      • Savjet instituta
      • Saradnici instituta
      • Projekti
      • Seminari
        • Prodaja i tehnike prodaje
        • Menadžment i upravljanje
        • HRI kompanijski
        • Soft vještine
      • Novosti na institutu
      • Linkovi
    • Konferencije
      • Konferencije u najavi
        • SKEI 2019
        • EkonomijaDA 2019
      • Studentska konferencija SKEI
        • SKEI 2019
        • SKEI 2018
        • SKEI 2017
        • SKEI 2016
      • Konferencija FIRA 2020
      • Konferencija FIRA 2019
    • Centar za cjeloživotno učenje
      • KONTINUIRANA PROFESIONALNA EDUKACIJA (KPE)
      • Teme za poduzeća
      • IT treninzi
      • Strani jezici
      • Zdravlje
      • Instruktivna nastava za polaganje pravosudnog ispita
      • Kreativne radionice
      • Obuka kandidata za računovodstvene profesije
        • Program za polaganje ispita za Ovlaštenog revizora
        • Program za polaganje ispita za Ovlaštenog računovođu
        • Program za polaganje ispita za Ovlaštenog računovodstvenog tehničara
    • Međunarodna saradnja
    • Erasmus+
  • Fakulteti
    • Fakultet poslovne ekonomije
      • O Fakultetu
      • Nastavnici
      • Studijski programi
      • Nastavni plan i program
      • Pregled predmeta i Syllabusi
      • Godišnjak aktivnosti Fakulteta poslovne ekonomije
        • Godišnjak aktivnosti akademska 2019/2020
        • Godišnjak aktivnosti akademska 2018/2019
      • Uspješne karijere studenata
      • Bolonjski proces
      • Način bodovanja
      • Ocjenjivanje studenata
      • Pravila studiranja
      • Polaganje ispita
      • ECTS ocjenjivanje
      • Upis na studij
      • Raspored nastave FPE
      • Termini konsultacija – FPE
      • Kompetencije studenata
      • Svrha i ciljevi studija
      • Kome je studij namijenjen
      • Online nastava
      • Uputstva
      • Dokumentacija
    • Fakultet informacionih tehnologija
      • O Fakultetu
      • Nastavnici
      • Studijski programi
      • Pregled predmeta i Syllabusi
      • Bolonjski proces
      • Način bodovanja
      • Ocjenjivanje studenata
      • Pravila studiranja
      • Polaganje ispita
      • ECTS ocjenjivanje
      • Upis na studij
      • Nastavni plan
      • Raspored nastave
      • Termini konsultacija – FIT
      • Kompetencije studenata
      • Svrha i ciljevi studija
      • Online nastava
      • Uputstva
      • Dokumentacija
    • Pravni fakultet
      • O Fakultetu
      • Nastavnici
      • Studijski programi
      • Nastavni plan i program PF
      • Raspored nastave
      • Pravila studiranja_
      • Termini konsultacija – FPN
      • Pregled predmeta i Syllabusi
      • Bolonjski proces
      • Upis na studij
      • Način bodovanja
      • ECTS ocjenjivanje
      • Ocjenjivanje studenata
      • Polaganje ispita
      • Kompetencije studenata
      • Svrha i ciljevi studija
      • Kome je studij namijenjen
      • Online nastava
      • Uputstva
      • Dokumentacija
    • Fakultet zdravstvenih studija
      • O Fakultetu
      • Nastavnici
      • Pregled predmeta i Syllabusi
      • Nastavni plan
      • Raspored nastave
      • Termini konsultacija – FZS
      • Studijski programi
      • Bolonjski proces
      • Ocjenjivanje studenata
      • ECTS ocjenjivanje
      • Upis na studij
      • Pravila studiranja
      • Način bodovanja
      • Polaganje ispita
      • Kompetencije studenata
      • Svrha i ciljevi studija
      • Kome je studij namijenjen
      • Online nastava
      • Hipokratova zakletva
      • Uputstva
      • Dokumentacija
      • Publikacije
  • Studiji
    • Osnovni studij
      • Uvodne napomene Rektora
      • Znanje nakon diplomiranja
      • Upis na studij
      • Pravila studiranja
      • Način bodovanja
      • Ocjenjivanje studenata
      • Polaganje ispita
      • Pravilnik o titulama
    • Magistarski studij
      • Znanje nakon magistriranja
      • Studijski programi
      • Ko može upisati
      • Pravila studiranja
      • Nastavni plan i program
      • Pregled predmeta
      • Bodovanje i ocjenjivanje
      • Novi studijski programi
      • Protokol odbrane magistarskog
      • E-learning sistem
      • Rasporedi nastave
      • Procedura prijave magistarskog rada
      • Rokovnik polaganja ispita
      • Kontakt
    • Doktorski studij
      • Znanje nakon doktoriranja
      • Studijski programi
      • Ko može upisati
      • Pravila studiranja doktorski studij
      • Mentor
      • Nastavni plan i program
      • Primjer predmeta
      • Pregled predmeta
      • Dokumenti
      • Kontakt
    • Studij na daljinu
      • Osnovni pojmovi o DL
      • Ko može studirati na DL
      • Organizacija studija
      • Nastavni plan
      • Metrika studija
      • Bodovanje i ocjenjivanje
      • Tehnika nastave i polaganja
      • Pristup DL sistemu
      • Kontakt/Stručne službe
  • Dokumenti i publikacije
    • Odluke
    • Zapisnici
    • Normativna akta
    • Uputstva
    • Instrukcije
    • Publikacije
    • Nostrificirane diplome
    • Diploma
  • Za studente
    • Zašto studirati na Univerzitetu
    • Cijene školarine i ostale naknade
    • Studiranje kroz praksu
      • Praksa u Bosni i Hercegovini
        • Pripremna praktična nastava
        • Praksa tokom studiranja
      • Učešće na stručnim i naučnim konferencijama
      • Erasmus+ razmjena studenata
      • Drugi vidovi suradnje
    • Studentska konferencija SKEI
      • SKEI 2021
      • SKEI 2020
      • SKEI 2019
      • SKEI 2018
      • SKEI 2017
      • SKEI 2016
    • EkonomijaDA
      • EkonomijaDA 2018
      • EkonomijaDA 2019
      • EkonomijaDA 2020
      • EkonomijaDA 2021
    • Studentski parlament
    • Prava i odgovornosti studenata
    • Informacioni paketi
    • Studentski vodiči
    • Studentska himna
    • ANSA
      • Odluka o formiranju
      • Grb i naziv kluba
      • Savjet ANSA
      • Plan aktivnosti
    • ALUMNI
      • Ciljevi i aktivnosti
      • Članovi
      • Dokumenti asocijacije
      • Plan Alumni centra
      • Kontakt
  • eServisi
    • Studentski informacioni sistem ( UISBAX )
    • Webmail 365
    • Biblioteka

Novosti

  • Home
  • Novosti
  • Objavio/la Website Admin
  • Kategorija Novosti
  • Datum 23/05/2019
Facebook0Tweet0LinkedIn0

Broj: 991/19

Datum: 21.05.2019.g.

Na temelju članka 142. Statuta i članka 7. Pravilnika o međunarodnoj mobilnosti studenta, nastavnog i nenastavnog osoblja unutar Erasmus+ programa

 Sveučilište/Univerzitet „VITEZ“ Vitez

na temelju sklopljenih Erasmus+ Inter-institucijskih sporazuma s inozemnim visokoobrazovnim ustanovama iz partnerskih zemalja

Dana 21. 05. 2019. godine objavljuje INTERNI NATJEČAJ za izbor kandidata i dodjelu financijskih potpora za odlaznu mobilnost studenata u svrhu studijskog boravka i/ili obavljanja  stručne  prakse u okviru programa Erasmus+ 2018-1-ES01-KA107-047489.

A Opći uvjeti Natječaja

Sveučilište/Univerzitet „Vitez“ Vitez objavljuje Interni natječaj za izbor pet (5) studenata kojim će se odobriti odlazak i dodijeliti bespovratna financijska potpora za odlazak na mobilnost u svrhu   studijskog   boravka   (SMS)   na  na Univerzitet Jaen, Španija u    zimskom ili ljetnom  semestru  2019./2020.  u  razdoblju  od  01. 06. 2019.  a  ne  kasnije  od  31. 07. 2020.

Studentska mobilnost u okviru ovog natječaja može biti u svrhu:

  • studijskog boravaka – slušanje i polaganje ispita, istraživanje ili pisanje diplomskog rada (SMS) (ne uključuje samostalno istraživanje)

Studentska mobilnost u svrhu studijskog boravka može trajati najkraće puna 3 mjeseca. Najdulje trajanje studentske mobilnosti neovisno o svrsi je ukupno 12 mjeseci na svakoj razini studija, prethodno iskustvo u okviru Programa LLP- Erasmus i programa Erasmus Mondus računa se u 12 mjeseci po ciklusu studija. Projektom je predviđena odobrena potpora za maksimalno trajanje od 5 mjeseci po studentu.

Studenti ostaju upisani na svojoj matičnoj ustanovi za vrijeme trajanja mobilnosti, što znači da ne mogu završiti studij tijekom razmijene te su dužni nastaviti plaćati školarinu. Erasmus+ studenti oslobođeni su plaćanja školarine na inozemnoj visokoobrazovnoj ustanovi domaćinu.

Prije prijave na Natječaj svi studenti zainteresirani za razmjenu, dužni su proučiti i u dogovoru  s  ECTS  koordinatorom Fakulteta na kojem studiraju usporediti studijske programe matičnog Sveučilišta i inozemnog Veleučilišta i izabrati kolegije koje bi mogli slušati i polagati u inozemstvu. Obaveze studenata definiraju se sklapanjem Ugovora o dodjeli financijske potpore i Learning Agreement-a for Studies (Sporazum o učenju u svrhu studija) koji mora sadržavati popis kolegija koje će studenti pohađati na stranoj visokoškolskoj ustanovi uz pripadajući broj ECTS bodova. Sklapanjem Ugovora jamči se priznavanje ECTS bodova stečenih tijekom mobilnosti u inozemstvu kao i razdoblje provedeno na inozemnoj ustanovi.

Studenti na inozemnoj instituciji moraju upisati najmanje 25 ECTS bodova i ostvariti najmanje 15 ECTS bodova u jednom semestru (trajanje od 5 mjeseci), a za kraće razdoblje razmjerno manje (upisati 5, a ostvariti 3 ECTS boda po mjesecu). Studenti koji će na inozemnoj instituciji vršiti istraživanje i pisati završni ili diplomski rad, dužni su posjedovati prihvatno pismo tutora s institucije domaćima tzv. Supervizor Acceptence Form iz kojeg je razvidno da student ima podršku tutora na instituciji domaćinu također je potrebno i odobrenje mentora na matičnom odjelu za istraživanje/rad na završnom/diplomskom radu tijekom Erasmus+ studijskog boravka. U takvim slučajevima nije nužno ostvariti minimalno opterećenje izraženo u ECTS bodovima. Rezultate mobilnosti po povratku će se studentima evidentirati u Dopunskoj ispravi o studiju. Studenti potvrđuju izvršenje obveza na inozemnoj instituciji prijepisom ocjena inozemne institucije odnosno potvrdom inozemnog mentora o pisanju završnog ili diplomskog rada ili doktorske disertacije.

Ukupan broj mjeseci financiran Erasmus+ financijskom potporom ne smije biti veći od 12. No budući da je projektom odobreno 5 mjeseci ukoliko student želi produžiti mobilnost i ostati duže od 5.mj. prema zatraženom produžetku postaje zero grand student i za preostale mjesece ne prima financijsku potporu.

Trajanje mobilnosti može biti produženo sporazumom između Sveučilišta, inozemne ustanove i studenta do najdužeg ukupnog trajanja od 12 mjeseci uz poštivanje sljedećih uvjeta:

  1. sporazum o produženju mora biti sklopljen mjesec dana prije završetka dogovorenog razdoblja mobilnosti (potrebno je napraviti dodatak Ugovora o dodjeli financijske potpore i novi Learning Agreement), ukoliko ima sredstava studentima se produžetak može sufinancirati, ukoliko nema studenti mogu produžetak mobilnosti obavljati kao zero grand studenti na mobilnosti
  2. produžetak razdoblja mobilnosti moguć je samo ukoliko nema prekida (pod prekidom se ne smatraju blagdani) te ukoliko su sve strane sporazuma o mobilnosti  suglasne oko produžetka mobilnosti.

Sve aktivnosti mobilnosti u okviru programa Erasmus+ i ovog projekta KA107 mogu se ostvariti najkasnije do 31.7.2020.

Broj financijskih potpora koje će Veleučilište dodijeliti za mobilnost studenata ovisi o raspoloživosti odobrenih sredstava navedenih u proračunu natječaja.

Studenti koji sudjeluju na Erasmus+ mobilnostima moraju posjedovati policu osiguranja koja mora uključivati zdravstveno osiguranje u inozemstvu. Dodatna osiguranja moguća su prema zahtjevima inozemne ustanove domaćina ili dotičnog veleposlanstva u RH koje mogu odrediti kao uvjet za izdavanje vize ili dozvole boravaka ovisno o zemlji u koju se ide.

Detaljne informacije o Erasmus+ mogu se pronaći na mrežnim stranicama Univerziteta Jaen: http://www.ujaen.es/serv/vicint/home/page/3/28)ili http://www.ujaen.es/serv/vicint/home/page/17/53

B Na Natječaj se mogu prijaviti:

  1. Redovni studenti na prvog ciklusa studiju te izvanredni studenti (reguliran status studiranja)i DL, uz uvjet da pohađaju redovni studij na inozemnom sveučilištu.
  2. studenti moraju biti upisani barem na drugu godinu prvog ciklusa studija na Sveučilištu/Univerzitetu i imati ostvareno minimalno 55 ECTS bodova.

 

C Uvjeti za ostvarivanje prava na financijsku potporu

Kandidati/kandidatkinje moraju zadovoljavati sljedeće uvjete:

  1. studenti trebaju imati prosječnu ocjenu minimalno 8,00. Ukoliko imaju nižu potrebno je dostaviti pismo preporuke dva profesora.
  2. studenti ne mogu dobiti financijsku potporu u sklopu programa Erasmus+ ukoliko će njihov boravak u inozemstvu biti dodatno financiran iz sredstava koja potječu iz Europske unije. Pod dvostrukim financiranjem ne smatraju se nacionalne stipendije koje se dodjeljuju studentima niti vlastita sredstva koja Sveučilište ili tijela lokalne zajednice odnosno njegove sastavnice odluče izdvojiti kako bi povećali mjesečni iznos financijske potpore za studente.

D Kriteriji za odabir  kandidata/kandidatkinja:

  1. potpuno i ispravno ispunjen prijavni obrazac; dostavljena kompletna Natječajem zatražena dokumentacija
  2. akademski uspjeh (težinski prosjek ocjena)
  3. motivacijsko pismo
  4. studenti kojima je ovo prva mobilnost u okviru programa Erasmus+ imaju prioritet.

Detaljnije obrazloženje kriterija za izbor odlaznih studenata nalazi se dokumentu Smjernice za izbor odlaznih studenata u okviru Erasmus+ natječaja objavljenog u prilogu ovom Natječaju.

E Postupak izbora kandidata

Postupak izbora odvija se u dva kruga:

  1. krug – administrativna provjera prijava
  2. krug – izbor kandidata/kandidatkinja za mobilnost od strane Erasmus Povjerenstva za izbor kandidata.

F Objava rezultata Natječaja

 Privremeni rezultati Natječaja s rang listom prihvaćenih studenata objavit će se na mrežnim stranicama Sveučilišta/Univerziteta https://unvi.edu.ba/erasmus  (pod kategorijom /Erasmus+/Natječaji) 8 dana nakon završetka Natječaja.

 Konačni rezultati Natječaja i odluka o prihvaćenim studentima objavit će se na mrežnim stranicama Univerziteta https://unvi.edu.ba/erasmus  (pod kategorijom /Erasmus+/Natječaji)  najkasnije 8 dana od zadnjeg dana za podnošenje prigovora.

 Svi kandidati bit će obaviješteni o rezultatima Natječaja elektronskom poštom kao i primiti upute za daljnje procedure.

Protiv Odluke o odabiru kandidata može se podnijeti prigovor u roku od 8 dana od objave rezultata Natječaja. Prigovor se podnosi u pisanom obliku. Vlastoručno potpisani Prigovor predaje se isključivo na protokol Sveučilišta/Univerziteta, Školska 23, 72270  Travnik na urudžbeni zapisnik,  svakim radnim danom u uredovno vrijeme. Prigovore rješava Povjerenstvo za rješavanje prigovora koje imenuje rektor. Rok za rješavanje prigovora je 8 dana od dana od dana isteka roka za podnošenje prigovora.

G Financijska potpora

Proračun natječaja

Iznos odobrene bespovratne financijske potpore u sklopu ovog natječaja koji je dostupan studentima za odlazak na mobilnost u svrhu studija iznosi ukupno 21250,00 eura, predviđena je podrška za pet odlaznih studenata u trajanju od 5 mjeseci boravka.

Životni troškovi boravka mjesečno iznosi  850,00 eura, a iznos za putne troškove iznosi 275,00 eura po kandidatu prema Kalkulatoru EU za izračunavanje troškova prijevoza. Izračunati iznos na temelju udaljenosti odnosi se na vrijednost za povratne troškove puta (iznosi su izračunate u skladu sa Smjernicama Agencije za mobilnost i programe EU iz Španije kao nadležnog tijela za provedbu ovog projekta i prema EC Distance Calculator http://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/resources_en#tab-1-4).

Financijska potpora isplaćuje se studentima u eurima od strane ustanove domaćina na ovom projektu. Isplata financijske potpore vršit će se prema modelu iz ugovora o dodjeli financijske potpore za Erasmus+ mobilnost studenta u svrhu studija između programskih i partnerskih zemalja nakon što korisnik potpore potpiše ugovor o dodjeli bespovratne potpore te pod dolasku otvori i dostavi potvrdu o broju žiro računa otvorenog u Španiji.

Kandidati/kandidatkinje ne mogu dobiti financijsku potporu u sklopu Erasmus+ programa ukoliko će njihov boravak u inozemstvu biti dodatno financiran iz sredstava koja potječu iz Europske unije. Studenti su dužni o tome obavijestiti Erasmus koordinatora programske zemlje: Maria Del Carmen De La Casa Medina mccasa@ujaen.es

Pod dvostrukim financiranjem ne smatraju se vlastita sredstva koja Sveučilište odluči izdvojiti kako bi povećale mjesečni iznos financijske potpore za kandidate/kandidatkinje odnosno vlastita regionalna ili nacionalna sredstva kojim upravlja organizacija koja nije nacionalna agencija i pružaju se iz drugih izvora financiranja koja nisu iz proračuna EU.

Financijska potpora koju student može primiti iz Erasmus sredstava Erasmus+ možda neće biti dovoljna za pokrivanje svih troškova na mobilnosti! Stoga molimo da dobro isplanirate troškove i da unaprijed budete svjesni potencijalnih izdataka i troškova koje ćete možda morati dodatno snositi.

ZERO- GRAND studenti (bez financijske potpore)

Student koje se prijavi na Natječaj  i koji udovoljava svim uvjetima, ali ne postoje dostatna sredstva za

financiranje njegove mobilnosti, može na razmjenu otići o vlastitom trošku (tzv. zero-grant student).

Na njih se primjenjuju sva pravila kao i za studente koji primaju Erasmus+ financijsku potporu.

H Postupak prijave

Poslati skenirano u elektroničkom obliku (PDF) na e-mail adresu: pravna.sluzba@unvi.edu.ba

Prijavni obrazac s motivacijskim pismom

Pod naslovom: Prijava za Erasmus+ KA107-SMS. – ime i prezime kandidata

Zatim svu dokumentaciju navedenu pod H u Natječaju poslati preporučenom poštom s povratnicom na adresu:

Sveučilište/Univerzitet „VITEZ“ Vitez

Školska 23

72270  Travnik

 „NE otvarati“ – Natječaj 2018-1-ES01-KA107-047489 – mobilnost studenata-SMS

 Ili osobno predati na protokol Sveučilišta  u redovnom vremenu. (osim zadnjeg dana prijave, najkasnije do 12.00 sati u podne.

 

Na prednju stranu koverte napisati ime, prezime i adresu kandidata koji šalje prijavu.

Prijave na natječaj zaprimaju se zaključno  10. 06. 2019. do 12.00 sati.

Kandidati ispunjavaju i dostavlja samo jednu (1)  prijavu na Natječaj.

Neispravno popunjeni prijavni obrasci ili prijave s nepotpunom dokumentacijom neće se razmatrati.

Prijave koje se šalju moraju biti poslane isključivo preporučenom poštom s povratnicom do krajnjeg roka za prijavu. Datum poštanskog pečata koji se nalazi na omotnici prijave ne smije biti kasniji od krajnjeg datuma određenog za prijavu (12.6.2019.).

Prijave koje Sveučilište zaprimi samo elektroničkim putem ili prijave poslane poštom nakon krajnjeg roka za prijavu smatrat će se nevažećima.

 

I Prijavna dokumentacija

OBAVEZNI DOKUMENTI:

Za mobilnost u svrhu studijskog boravka:

  1. Prijavni obrazac SMS (tiskan i potpisan)
  2. Obrazac za odobrenje studentske mobilnosti (ispunjen od strane studenta)
  3. Obrazac Supervisor Acceptence Form (u svrhu istraživanja/Završnog rada; potpisan i ovjeren od strane inozemne ustanove) ili Acceptance Confirmation Form (u svrhu studija)
  4. Potvrdu o statusu studenta s prijepisom i prosjekom ocjena (potpisan i ovjeren od strane Sveučilišta – podignuti u Studentskoj službi ne starija od 5 dana od datuma prijave)
  5. Preslika(kopija) osobne iskaznice ili važeće putne isprave.

 

DOKUMENTI PREMA POTREBI:

  1. Prijavni obrazac za osobe s posebnim potrebama/invaliditetom

Dokumentacija dostavljena nakon završetka Natječaja neće se uvažiti. Sveučilište može nakon provedenog natječaja studente tražiti na uvid i dodatnu dokumentaciju.

J Materijali za preuzimanje

Materijali su dostupni na https://unvi.edu.ba/erasmus, osim prijavne dokumentacije pod točkama: 5,6, i 7.

K Ostalo

Svaki kandidat/kandidatkinja dužan/a je prije prijave na Natječaj kontaktirati Erasmus koordinatora/ nositelja kolegija/ECTS koordinatora svog Odjela te ga/ju upoznati s prijavom.

Izabrani kandidati/kandidatkinje dužni su se prije odlaska na i po povratku s inozemne ustanove pridržavati propisane procedure (o kojoj će biti obaviješteni) te Sveučilištu dostaviti potrebnu dokumentaciju.

Prijavom na Natječaj kandidati pristaju da se njihovo ime objavi na popisu izabranih/odbijenih kandidata ili na listi čekanja te korištenje njihovi osobnih podataka u okviru rezultata evaluacijskog postupka, i daljnjeg izvješćivanja o rezultatima Erasmus+ KA1 individualne mobilnosti.

Rok za potvrđivanje odlaska na mobilnost se dogovara sa Univerzitetom Jaen, a za prijavu odustajanja od mobilnosti je bit će reguliran ugovorom o dodjeli potpore.

Kandidati su obavezni prije prijave na Natječaj upoznati se s Smjernicama za odlaznu mobilnost – studenti – KA107-2018-1-ES01-KA107-047489

L Kontakt osoba za dodatne upite           

Siniša Dukić, voditelj ureda za međunarodnu suradnju

e – mail: sinisa.dukic@unvi.edu.ba

  • Podijeli
Website Admin

Prethodni

"Alpen-Adria Master"-stipendije Alpen-Adria-Univerziteta u Klagenfurtu
23/05/2019

Slijedeći

Odluka o internom natječaju za izbor kandidata i dodjelu financijskih potpora za odlaznu mobilnost studenata
23/05/2019

Pročitajte još

  • plakat 23.04.2021.
    WEBINAR PRIMJENA MRS / MSFI I DRUGE AKTUELNOSTI U OBLASTI RAČUNOVODSTVA I POREZA
    10 April, 2021
  • 3
    Otvorena XVII Međunarodna konferencija CIRCLE 2021
    8 April, 2021
  • Predavanje_FZS
    Online predavanje
    6 April, 2021

Najnovije

WEBINAR PRIMJENA MRS / MSFI I DRUGE AKTUELNOSTI U OBLASTI RAČUNOVODSTVA I POREZA
10apr2021
Otvorena XVII Međunarodna konferencija CIRCLE 2021
08apr2021
Online predavanje
06apr2021

Pretraga

Univerzitet Vitez

Težimo izvrsnosti

Sveučilište/Univerzitet “VITEZ” je zakonski registrirana nastavno-naučna ustanova u privatnom vlasništvu i koja posluje po zakonima BiH i zakonima Srednjobosanskog kantona/Kantona Središnja Bosna

  • Školska 23, 72270, Travnik, BiH
  • 00 387 30 509 750
  • info@unvi.edu.ba

Newsletter

Prijavite se na našu listu.

BROJEVI ŽIRO-RAČUNA SVEUČILIŠTA/UNIVERZITETA „VITEZ“

Sparkasse 1990520076949321

PRO Credit banka 1941111768000176

Osnovni studij

  • Osnovni studij
  • Uvodne napomene Rektora
  • Znanje nakon diplomiranja
  • Upis na studij
  • Pravila studiranja
  • Način bodovanja
  • Ocjenjivanje studenata
  • Polaganje ispita
  • Pravilnik o titulama

Studij na daljinu

  • Studij na daljinu
  • Osnovni pojmovi o DL
  • Ko može studirati na DL
  • Organizacija studija
  • Nastavni plan
  • Metrika studija
  • Bodovanje i ocjenjivanje
  • Tehnika nastave i polaganja
  • Pristup DL sistemu
  • Kontakt/Stručne službe

Magistarski studij

  • Magistarski studij
  • Znanje nakon magistriranja
  • Studijski programi
  • Ko može upisati
  • Pravila studiranja
  • Nastavni plan i program
  • Pregled predmeta
  • Bodovanje i ocjenjivanje
  • Novi studijski programi
  • Protokol odbrane magistarskog
  • E-learning sistem
  • Rasporedi nastave
  • Procedura prijave magistarskog rada
  • Rokovnik polaganja ispita
  • Kontakt

Najnovije

  • WEBINAR PRIMJENA MRS / MSFI I DRUGE AKTUELNOSTI U OBLASTI RAČUNOVODSTVA I POREZA
  • Otvorena XVII Međunarodna konferencija CIRCLE 2021
  • Online predavanje
  • Održana EkonomijaDA 2021
  • Online predavanje s temom “VAŽNOST FINANCIJSKE PISMENOSTI GRAĐANA I BUDUĆNOST NOVCA”

Pratite nas

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Youtube

Sveučilište / Univerzitet VITEZ