1. Tema: PRODAJA I TEHNIKE PRODAJE
a) Ciljevi treninga : Usavršavanje prodaje i tehnika prodaje u poduzećima.
b) Trening je namjenjen : menadžerima poduzeća , menadžerima prodaje , prodajnom osoblju
c) Traning se sastoji od sljedećih jedinica:
1.1. “5” koraka prodaje i prodajna tehnika
Prodaja je jedna od ključnih funkcija u svim kompanijama i kao takva predstavlja proces sastavljen od faza.
Program treninga obuhvata: definiranje prodaje, evoluaciju prodaje , prodaja i marketing (uskalđenost funkcija prodaje i marketinga i kako se nadopunjuje), kategorija proizvoda, potrošači danas, kako se pripremamo za prodaju, koje su osnovne točke pripreme, 5 prodajnih koraka ( 1. Procjena stanja, 2. Određivanje potreba/želja, 3.Ponuda rješenja 4. Prevazilaženje prigovora i 5. Zaključivanje i implementacija posla) , post prodajni servis.
1.2. Merchandising standard i pravila pozicioniranja
Veoma je važno podsticanje svjesnosti o važnosti izgleda robe na policama, razumjevanje kako mi utječemo na svijest potrošača, razumjevanje marketing strategije Brenda, razumijevanje pozicije ključnog kupca.
Program treninga obuhvata: osvrt na tržište 80-tih, 90-tih i danas, ko su naši potrošači, koje su njihove navike , tri osnovne kategorije proizvoda, distribucija, kupac, police za izlaganje, displeji, POP-točke kupovine, cijena, pozicioniranje proizvoda, šta utječe na formiranje strategije, osnovne kategorije proizvoda i merchandising pravila, kako merchandising utječe na profitabilnost, merchandising i pozicionoranje novih proizvoda.
1.3. Briga o kupcu
Kako probuditi svijest i razumjevanje, da odnos sa kupcem nije kratkoročni proces već dugoročni i da kao takav ima sve faze od pripreme do održavanja odnosa.
Program treninga obuhvata : zašto briga o kupcima, važnost izjave o misiji, ko su naši kupci, strategija brige o kupcima, učinkovite tehnike komunikacije, model izgradnje povjerenja sa kupcima, podrška poslije prodaje , upravljanje odnosom sa kupcima, zadržati kupca.
d) Metodologija izvođenja treninga :
Bit će korištena sljedeća metodologija izvođenja treninga:
- Koncizna i kratka govorna prezentacija osnovnog koncepta praćenog vizuelnom prezentacijom.
- Korištenje “oluje mozgova” i diskusije u grupi