Prodaja i tehnike prodaje

  • 1.    Tema:         PRODAJA I TEHNIKE PRODAJE

a)    Ciljevi treninga : Usavršavanje prodaje i tehnika prodaje u poduzećima.
b)    Trening je namjenjen : menadžerima poduzeća , menadžerima prodaje , prodajnom osoblju
c)    Traning se sastoji od sljedećih jedinica:

  • 1.1.    “5” koraka prodaje i prodajna tehnika

Prodaja je  jedna od ključnih funkcija u svim kompanijama i kao takva predstavlja proces  sastavljen od faza.
Program treninga obuhvata: definiranje prodaje, evoluaciju prodaje , prodaja i marketing (uskalđenost funkcija prodaje i marketinga i kako se nadopunjuje), kategorija proizvoda, potrošači danas, kako se pripremamo za prodaju, koje su osnovne točke pripreme, 5 prodajnih koraka ( 1. Procjena stanja, 2. Određivanje potreba/želja, 3.Ponuda rješenja 4. Prevazilaženje prigovora i 5. Zaključivanje i implementacija posla) , post prodajni servis.

  • 1.2.    Merchandising standard i pravila pozicioniranja

Veoma je važno podsticanje svjesnosti o važnosti izgleda robe na policama, razumjevanje kako mi utječemo na svijest potrošača, razumjevanje marketing strategije Brenda, razumijevanje pozicije ključnog kupca.
Program treninga obuhvata:  osvrt na tržište 80-tih, 90-tih i danas, ko su naši potrošači, koje su njihove navike , tri osnovne kategorije proizvoda, distribucija, kupac, police za izlaganje, displeji, POP-točke kupovine, cijena, pozicioniranje proizvoda, šta utječe na formiranje strategije, osnovne kategorije proizvoda i merchandising pravila, kako merchandising utječe na profitabilnost, merchandising i pozicionoranje novih proizvoda.

  • 1.3.    Briga o kupcu

Kako probuditi svijest i razumjevanje, da odnos sa kupcem nije kratkoročni proces već dugoročni i da kao takav ima sve faze od pripreme do održavanja odnosa.
Program treninga obuhvata : zašto briga o kupcima, važnost izjave o misiji, ko su naši kupci, strategija brige o kupcima, učinkovite tehnike komunikacije, model izgradnje povjerenja sa kupcima, podrška poslije prodaje , upravljanje odnosom sa kupcima, zadržati kupca. 

d)    Metodologija izvođenja treninga :

Bit će korištena sljedeća metodologija izvođenja treninga: 

  • Koncizna i kratka govorna prezentacija osnovnog koncepta praćenog vizuelnom prezentacijom.
  • Korištenje “oluje mozgova” i diskusije u grupi

Pretplatite se

Prijavite se na naše obavijesti i budite informisani o dešavanjima.

Kontaktirajte nas

Za vaše upite i dodatne informacije stojimo uvijek na raspolaganju.

  • Tel: +387 (0) 30 509 750

Povežimo se

Pratite nas na društvenim mrežama.

google play logo 

Brojevi žiro-računa Sveučilišta/Univerziteta „Vitez“

Raiffeisen banka             1610550012090015
Sparkasse                       1990520076949321
PRO Credit banka            1941111768000176

Vi ste ovdje: Početna O nama Institut Univerziteta Seminari Prodaja i tehnike prodaje